niedziela, 22 listopada 2015

Zapiekane kiełbaski z serem Cheese Snack


Co będzie potrzebne:


- kiełbaski drobiowo - wieprzowe - 1 opakowanie (dostępne w dużych marketach)
- przekąski serowe Cheese Snack - 2 sztuki
- pieprz ziołowy
- papryka słodka w proszku
- czosnek granulowany



Kolejny test Cheese Snack - pysznej przekąski serowej dla dzieci, dostępnej w dwóch smakach – original i ketchup. Przygotowałam już z jej dodatkiem Pierś z kurczaka zapiekaną z serem mozzarella CheeseSnack, Przekaska serowa Cheese Snack na ciepło oraz Mielone nadziewane serem mozzarella, Parowki na ciepło z serem Cheese Snacki i boczkiem oraz Pierś nadziewaną serem pieczoną w plastrach boczku teraz kolej na przekąskę która nadaje się idealnie na śniadanie jako dodatek do jajek. Polecam.


Kiełbaski wyjmujemy z opakowania.

 

Przekąski serowe wyjmujemy z folii.

 


Kiełbaski delikatnie nacinamy nożem. Do nacięcia - kieszonki wkładamy po kawałku paluszka serowego.



 

Tak przygotowane kiełbaski posypujemy swoimi ulubionymi przyprawami. Ja przyprawiłam je papryką, czosnkiem i pieprzem ziołowym.


Kiełbaski wkładamy do nagrzanego piekarniki - 200 C, opcja grill. Zapiekamy około 10 minut.

Ser Cheese Snack bardzo ładnie się rozpuszcza. Kiełbaski podajemy gorące, ja podałam je na niedzielne śniadanie, wszystkim smakowały.  SMACZNEGO.
Stopień trudności: bardzo łatwe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz