niedziela, 15 listopada 2015

Pierś nadziewana serem pieczona w plastrach boczku

Co będzie potrzebne: 

 

-pierś z kurczaka - 6 pojedynczych lub 3 podwójne

- przekąski serowe Cheese Snack - 6 sztuk 

- papryka czerwona - 1 mała
- boczek wędzony surowy - cienkie plastry - około 15  sztuk 

- pomidory - 4 sztuki
- cebula czosnkowa - 1 sztuka
- czosnek - 2 ząbki
- ziemniaki - 6 - 8  sztuk
- czosnek granulowany

- pieprz czarny i ziołowy
- sól





Kolejny test Cheese Snack - pysznej przekąski serowej dla dzieci, dostępnej w dwóch smakach – original i ketchup. Przygotowałam już z jej dodatkiem Pierś z kurczaka zapiekaną z serem mozzarella CheeseSnack, Przekaska serowa Cheese Snack na ciepło oraz Mielone nadziewane serem mozzarellaParowki na ciepło z serem Cheese Snacki i boczkiem teraz kolej na pyszne danie obiadowe: pierś nadziewana serem pieczona w plastrach boczku. Polecam.




Piersi z kurczaka myjemy. 

 

Paprykę myjemy i kroimy w drobną kosteczkę.


Podobnie kroimy cebulę czosnkową i ząbki czosnku.


Pomidory sparzamy wrzątkiem, obieramy ze skórki i kroimy w ćwiartki.

Ziemniaki obieramy ze skórki, myjemy i kroimy w ćwiartki. Przekładamy do naczynia do zapiekania.


Do ziemniaków dodajemy pokrojoną paprykę, cebulę i czosnek, całość solimy i pieprzymy pieprzem ziołowym.


Mieszamy i dodajemy ćwiartki pomidorów.

Ser Cheese Snack wyjmujemy z folii. Użyłam przekąski o smaku oryginalnym, najbardziej mi taki smak pasował.

W każdej piersi robimy ostrym nożem nacięcie. Środek piersi pieprzymy, ja już mięsa nie soliłam, będzie ona później zawinięta w boczek, który sam w sobie jest słony.



Do każdej piersi wkładamy po jednej przekąsce serowej.




Każdy kawałek piersi zamykamy a następnie owijamy w 2-3 cienki plasterki boczku.





Roladki przekładamy do naczynia do zapiekania, układamy je na wcześniej przygotowanych warzywach.


Piersi zapiekamy w piekarniku nagrzanym do 220 C około 50 minut, ja przykryłam naczynie folią aluminiową, na 15 minut przed końcem pieczenia ją zdjęłam.





Boczek ładnie się zrumienił, piersi w środku zostały soczyste, co prawda ser cały się rozpuścił ale smak został. Jednogarnkowy obiad w sam raz na niedzielny obiad. SMACZNEGO.
Stopień trudności: łatwe






3 komentarze: