wtorek, 29 marca 2016

Naleśniki z Monte Waffle Sticks i Choco Balls


Miałam przyjemność testować ostatnio Mleczne desery Monte z pysznymi dodatkami w 8 smakach:

- Waffle Sticks
- Cherry
- Cookies
- Crunchy
- Cappuccino Balls
- Cacao Cookies
- Choco Balls
- Choco Flakes




Postanowiłam z każdego wariantu smakowego przygotować coś pysznego.

Z pierwszego duetu Monte Cherry, mleczno-orzechowego kremu i słodko-kwaśnych wiśni  przygotowałam: Muffinki Monte Cherry. 
Z drugiego duetu Monte  Cappuccino - Balls przygotowałam: Muffinki Monte Cappuccino - Balls.
Potem przyszła pora na: Ciasteczka z Monte Crunchy 
 
A dziś robię naleśniki z Monte Waffle Sticks i Choco Balls




Co będzie potrzebne:


- jaja- 2 sztuki
- mąka - 1 szklanka
- mleko - 1/2 szklanki
- przegotowana woda - 1/2 szklanki
- sól - szczypta
- cukier - 1/2 łyżeczki
- masło - 1 łyżka do smażenia 


- Deserki Monte Waffle Sticks i Choco Balls



Wszystkie składniki potrzebne na ciasto naleśnikowe oprócz mąki: jajo, mleko, woda, sól, cukier i deserek Monte wrzucamy do miski.



Miksujemy robotem.


Na koniec dodajemy mąkę, miksujemy do uzyskania gładkiego ciasta. Powinno być dość rzadkie.


 Smażymy cieniutkie naleśniki.


 W drugim deserze Monte mieszamy serek z dodatkami.


Smarujemy nim naleśniki. 


Zawijamy i jeszcze ciepłe przekładamy na talerze. 
SMACZNEGO. Stopień trudności: łatwe
 



1 komentarz:

  1. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń