czwartek, 3 marca 2016

Muffinki Monte Cherry


Miałam przyjemność testować ostatnio Mleczne desery Monte z pysznymi dodatkami w
8  smakach:
- Waffle Sticks
- Cherry
- Cookies
- Crunchy
- Cappuccino Balls
- Cacao Cookies
- Choco Balls
- Choco Flakes



Postanowiłam z każdego wariantu smakowego przygotować coś pysznego. 
Z pierwszego duetu Monte Cherry, mleczno-orzechowego kremu i słodko-kwaśnych wiśni  przygotowałam Muffinki.


Co będzie potrzebne:

Składniki suche:
- mąka pszenna - 300 g
- proszek do pieczenia - 3/4 łyżeczki
- soda oczyszczona - 3/4 łyżeczki
- cukier - 120 g


Składniki mokre:
- jajko - 1 sztuka
- olej - 80 ml
- Mleczny deser Monte Cherry - 2 opakowanie



Suche składniki wsypujemy do jednej miski, mąkę przesiewamy, dodajemy proszek do pieczenia, sodę oczyszczona i cukier. 



Mokre składniki wkładamy do drugiej miski, jajko, olej,
mleczno-orzechowy krem


Mokre składniki dokładnie mieszamy.
Mokre wymieszane składniki dodajemy do suchych i mieszamy tylko do połączenia składników (mogą zostać niewielkie grudki). 




Foremkę na muffinki smarujemy masłem lub wykładamy papilotkami. Do każdego dołka nakładamy po łyżce ciasta, potem na każdą porcję nakładamy pół łyżeczki wiśni z deserów Monte i ponownie przykrywamy łyżką ciasta. 




Tak przygotowaną blaszkę z babeczkami wstawiamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy przez 20-25 minut w 180 stopniach.
Gotowe muffinki wyjmujemy z piekarnika i lekko studzimy. Możemy posypać cukrem pudrem. SMACZNEGO Stopień trudności: łatwe




1 komentarz:

  1. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń