sobota, 12 marca 2016

Ciasteczka z Monte Crunchy

Miałam przyjemność testować ostatnio Mleczne desery Monte z pysznymi dodatkami w 8 smakach:
- Waffle Sticks
- Cherry
- Cookies
- Crunchy
- Cappuccino Balls
- Cacao Cookies
- Choco Balls
- Choco Flakes





Postanowiłam z każdego wariantu smakowego przygotować coś pysznego.

Z pierwszego duetu Monte Cherry, mleczno-orzechowego kremu i słodko-kwaśnych wiśni  przygotowałam: Muffinki Monte Cherry. 
Z drugiego duetu Monte  Cappuccino - Balls przygotowałam: Muffinki Monte Cappuccino - Balls
 
Tym razem będą ciasteczka

Co będzie potrzebne:
- margaryna - 1/2 kostki
- cukier - 3/4 szklanki
- jaja - 2 sztuki
- mąka - 3 szklanki
- cukier wanilinowy - 1 opakowanie
- proszek do pieczenia - 2 łyżeczki
- ulubione musli - u mnie Cini Minis - 1 szklanka
- czekolada gorzka 1/2 tabliczki 

- orzechy laskowe - 1 garść
- Mleczny deser Monte Crunchy - 2 opakowanie



Dodatkowo:
- papier do pieczenia


Margarynę rozpuszczamy na małym ogniu (lub w mikrofalówce), studzimy.

Do miski przekładamy dwa desery Monte bez płatków.


Dodajemy dwa jajka.


Dodajemy cukier.


Jajka ucieramy z cukrem i cukrem wanilinowym i Monte na jednolitą masę, stopniowo dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia i wystudzoną margarynę, dokładnie mieszamy.



Czekoladę tarkujemy a orzechy drobno siekamy.



Do wyrobionego ciasta wsypujemy płatki cini minis oraz te z opakowań Monte, czekoladę i orzechy laskowe.


Wszystko razem mieszamy. Z masy formujemy ciastka, lekko je spłaszczamy (dłonie zwilżamy wodą, wtedy ciasto nie będzie się przyklejać do rąk).
Ciastka układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. 



Pieczemy około 20 minut w temp 180 C. 


Ciasteczka wychodzą super, ładnie wyrosły. Najlepsze są jeszcze ciepłe.
SMACZNEGO. Stopień trudności: łatwe


3 komentarze:

  1. Super pomysł!! Monte jest przepyszne w każdej postaci a szczególnie to z dodatkami ja polecam Cappuccino Balls i Cherry <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuję, w ciasteczkach, babeczkach, naleśnikach i jak na razie zawsze super smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń