środa, 9 marca 2016

Muffinki Monte Cappuccino - Balls


Miałam przyjemność testować ostatnio Mleczne desery Monte z pysznymi dodatkami w 8 smakach:
- Waffle Sticks
- Cherry
- Cookies
- Crunchy
- Cappuccino Balls
- Cacao Cookies
- Choco Balls
- Choco Flakes




Postanowiłam z każdego wariantu smakowego przygotować coś pysznego.

Z pierwszego duetu Monte Cherry, mleczno-orzechowego kremu i słodko-kwaśnych wiśni  przygotowałam: Muffinki Monte Cherry.
Tym razem też będą babeczki tylko Monte  Cappuccino - Balls


Co będzie potrzebne:

Składniki suche:
- mąka pszenna - 300 g
- proszek do pieczenia - 3/4 łyżeczki
- soda oczyszczona - 3/4 łyżeczki
- cukier - 120 g

Składniki mokre:
- jajko - 1 sztuka
- olej - 80 ml
- Mleczny deser Monte
Cappuccino - Balls - 2 opakowanie


Suche składniki wsypujemy do jednej miski, mąkę przesiewamy, dodajemy proszek do pieczenia, sodę oczyszczona i cukier.

Mokre składniki wkładamy do drugiej miski, jajko, olej, mleczno-orzechowy krem. 




Mokre składniki dokładnie mieszamy.
Mokre wymieszane składniki dodajemy do suchych i mieszamy tylko do połączenia składników (mogą zostać niewielkie grudki).



Foremkę na muffinki smarujemy masłem lub wykładamy papilotkami. Do każdego dołka nakładamy po łyżce ciasta.


Ciasto posypujemy chrupkami o smaku Cappuccino. Tak przygotowaną blaszkę z babeczkami wstawiamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy przez 20-25 minut w 180 stopniach. 


Gotowe muffinki wyjmujemy z piekarnika i lekko studzimy. SMACZNEGO
Stopień trudności: łatwe



5 komentarzy:

  1. Wow, fajny pomysł. Nie wpadłabym na to, że desery Monte można wykorzystać przy okazji pieczenia babeczek. Dla mnie są tak dobre, że jem je łyżkami z kubeczka... ale pomysł ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio eksperymentuję z Monte, a te babeczki są naprawdę pyszne, więc polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie apetyczne!!! Wspaniały pomysł babeczki z Monte muszą być pyszne, bo z tym dodatkiem nie może być inaczej. Sama próbowałam już kilku smaków Monte z dodatkami i polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny przepis - i to z moim ulubieńcem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń