niedziela, 4 sierpnia 2013

Pomidorowo - ogórkowa pychotka

Co będzie potrzebne: 

- pomidory - 3 średnie sztuki
- ogórek zielony - 4 sztuki
- koperek zielony - 1/2 pęczka
- przyprawy: sól, pieprz czarny


Sałatka najlepiej smakuje przygotowana z warzyw z własnego ogródka, ja takie miałam, babcine ogórki i pomidorki, nie pryskane - samo zdrowie.

Ogórki myjemy w zimnej wodzie, obieramy ze skórki i kroimy w drobną kosteczkę


Podobnie postępujemy z pomidorami, tylko że je zaparzamy i obieramy ze skórki, a następnie kroimy w kosteczkę.



Przygotowane w ten sposób warzywa przykładamy do miski, dodajemy garść posiekanego koperku, solimy i pieprzymy do smaku i gotowe. 


Ta szybka sałatka jest naprawdę smaczna i pasuje w sam raz na upalne dni. SMACZNEGO.
Stopień trudności:  łatwe








2 komentarze:

  1. Jasne , że z własnego ogródka najsmaczniejsze..też mam swoje warzywa...

    OdpowiedzUsuń
  2. haha a myślałam że tylko ja zajadam się tym daniem ... poprawka ja pochłaniam je w ilościach co najmniej wielkich ... u mnie występuje dodatkowo w wersji ze śmietaną (z żółtą nakrętką jak ktoś wie o którą chodzi - najsmaczniejsza) ale nie za często bo w bioderka za bardzo idzie ... ha ha
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń