czwartek, 16 marca 2017

Galaretka słodka - mój ulubiony deser


Co będzie potrzebne: 
- galaretki - 5 kolorów - 5 sztuk 
- pojemniczki - u mnie szklane słoiczki - 12 sztuk
- wrzątek


Pierwszą galaretkę (u mnie fioletowa - owoce leśne) wsypujemy do szklanej miski, zalewamy 300 ml wrzątku, dokładnie mieszając rozpuszczamy ją. 
Po ostudzeniu wlewamy do małych szklanych słoiczków (słoiczki są po jogurtach, zachowałam je, bo stwierdziłam, że idealnie pasują na małe słodkie desery).


Słoiczki z  galaretką wkładamy do lodówki (wystarczy 15 minut, galaretki jest cienka warstwa, więc szybko zastygnie). Podobnie postępujemy z pozostałymi galaretkami. Rozpuszczamy je, chłodzimy, dolewamy do kieliszków. 

Pomarańczową. 
 

Zieloną - agrestową itd.


Powstaje ładny kolorowy deser. Dzieci będą zachwycone. Idealny deser na Kinderbal. SMACZNEGO.
Stopień trudności:  łatwe



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz