czwartek, 29 października 2015

Mielone nadziewane serem mozzarella Cheese Snack

Co będzie potrzebne: 

- mielone mięso wieprzowe - 500  dkg
- jaja- 2 sztuki
- przyprawy: sól, pieprz, majeranek, gotowa przyprawa do mięsa mielonego
- kajzerka - 1 sztuka
- woda przegotowana - 1 szklanka
- czosnek - 2 ząbki 
- przekąska serowa - Cheese Snack
- olej do smażenia
- bułka tarta - 1 szklanka

Miałam przyjemność testować ostatnio Cheese Snack - pyszną przekąskę serowa dla dzieci, dostępna w dwóch smakach – original i ketchup. Przygotowałam już z jej dodatkiem Pierś z kurczaka zapiekaną z serem mozzarella CheeseSnack teraz kolej na kotlety mielone.



Moja córka zajadała się nią w szkole  częstując wszystkie koleżanki. Wpadłam na kolejny smaczny pomysł  wykorzystania tych paluszków serowych do dania obiadowego.



W garnku w szklance przegotowanej wody namaczamy kajzerkę.
Mielone mięso przekładamy do miski.


Dodajemy również 2 całe jajka.

  

Dodajemy 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę.

 
Dodajemy pieprz czarny, sól, majeranek i gotową przyprawę do mięsa mielonego. 



  i odciśniętą kajzerkę namoczoną wcześniej w wodzie.
 

Ręką dokładnie wszystko mieszamy. 
Paluszki serowe wyjmujemy z opakowania i kroimy na mniejsze kawałki, ja pokroimłam je na trzy części.


Z  przygotowanego wcześniej mięsa formujemy duże kotlety, do każdego wkładamy kawałek sera i zlepiamy.


Kotlety obtaczamy w tartej bułce i wkładamy na rozgrzany tłuszcz.
Smażymy z obu stron na złoty kolor.
 
 
Kotlety mielone wyszły super, z ciepłych wypływa fajnie serek, są delikatne i wilgotne w środku.  Polecam.
SMACZNEGO.

Stopień trudności:  łatwe
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz