sobota, 24 października 2015

Pierś z kurczaka zapiekana z serem mozzarella "Cheese Snack"

Co będzie potrzebne: 



- pierś z kurczaka - 1 pojedyncza

- przyprawy: sól, pieprz, vegeta, 
- przekąska  serowa Cheese Snack - u mnie smak originalny

- olej do smażenia


Miałam przyjemność testować ostatnio Cheese Snack pyszną przekąskę serowa dla dzieci, dostępna w dwóch smakach – original i ketchup.
#ZottCheeseSnack


Moja córka zajadała się nią w szkole  częstując wszystkie koleżanki. Wpadłam na pomysł żeby wykorzystać te paluszki serowe również do dania obiadowego a nie tylko jako dodatek do śniadania i kolacji. Przygotowałam więc pyszne kotlety z serem i frytkami.

Pierś z kurczaka myjemy, przecinamy na pół tworząc dwa kotlety.
Kotlety solimy, pieprzymy, posypujemy vegetą.

Na patelni rozgrzewamy odrobinę oleju.
Na gorący tłuszcz wkładamy kotlety i smażymy z jednej strony na rumiano.





Paluszki serowe wyjmujemy z opakowania, mi będą do tego dania potrzebne tylko dwa. 


Kotlety przewracamy na drugą stronę, na każdy kotlet kładziemy po jednym paluszku serowym.


Patelnię przykrywamy pokrywką, kotlety smażymy jeszcze tylko około minuty. Ser się pięknie rozpuszcza.


Ciepłe serowe kotlety przekładamy na talerze, podajemy, u mnie tradycyjnie z frytkami. SMACZNEGO.


Stopień trudności: łatwe




2 komentarze:

  1. Pyszna serowa przekąska w dwóch smakach: oryginalnym i o smaku ketchupu. Główną zaletą jest świetny skład nie zawierający żadnych konserwantów czy sztucznych barwników, dzięki czemu możemy podarować dziecku przekąskę, która jest smaczna i przede wszystkim zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. HISZPAŃSKASALSA --- Zott Cheesee Snack to smakowita serowa przekąska, która zasmakuje dzieciakom i dorosłym. Moje pociechy uwielbiają wersję ketchupową, szczególnie na gorąco. Ja i mąż lubimy obie wersje, ale bardziej jednak przemówił do nas smak klasyczny. Na pewno sięgniemy po nią ponownie przy najbliższej okazji. --- HISZPANSKASALSA

    OdpowiedzUsuń