wtorek, 26 listopada 2013

Parówki wieprzowe zapiekane z żółtym serem

Co będzie potrzebne: 

- parówki wieprzowe - 4 sztuki
- ser żółty gouda - 4 grube plasterki
- pieprz świeżo mielony
- papryka słodka w proszku
- czosnek granulowany
- gotowa przyprawa do pizzy
- rzodkiewki - 4 sztuki - do dekoracji

Parówki delikatnie nacinamy ostrym nożem. Do nacięcia - kieszonki wkładamy pokrojony na mniejsze kawałki żółty ser i wszystko posypujemy mieszanką przypraw. Ja podałam moje ulubione przyprawy i według mnie najlepiej pasujące do takiej parówki, ale można tu trochę poeksperymentować.



Tak przygotowane parówki wkładamy na nagrzanego piekarniki - 200 C, opcja grill. Zapiekamy tylko do rozpuszczenia się żółtego sera. Podajemy jeszcze gorące. SMACZNEGO.
Stopień trudności: bardzo łatwe 



2 komentarze:

  1. Super pomysł. Uwielbiam :)
    Pozdrawiam i koniecznie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, wiem, że nie wszyscy jedzą parówki, ale ja nic nie poradzę, że je lubię, a do tego z żółtym serem są jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń