piątek, 5 marca 2021

Galaretka na Walentynki ❤️❤️❤️

 

Co będzie potrzebne: 

 
- galaretki - 6 sztuk - 6 kolorów (w tym 1 czerwona i 1 przezroczysta)
- jogurt naturalny - 200 ml 
- wrzątek
- foremka w kształcie serca (taka do wycinania ciasteczek)

Galaretkę czerwoną rozpuszczamy w 2 szklankach wrzątku, przelewamy do płaskiego naczynia i studzimy. Jak zastygnie, wycinamy foremką serduszka.


4 galaretki po jednej z każdego koloru (oprócz przezroczystej) wsypujemy do płaskiego naczynia, zalewamy 400 ml wrzątku, dokładnie mieszając rozpuszczamy je. Pozostawiamy do ostygnięcia. Wkładamy do lodówki. 


Ściągnięte galaretki kroimy w kostkę. 


Galaretkę przezroczystą rozpuszczamy w jednej szklance wrzątku, studzimy.
Mieszamy z jogurtem naturalnym.
W naczyniu szklanym (u mnie głębokiej misce) układamy czerwone serduszka (na ściankach  naczynia). Warstwami wlewamy białą masę i układamy kostki kolorowych galaretek.


Tak wypełniamy miskę aż po same brzegi. Wkładamy do lodówki. Po około 3 godzinach powstaje ładny kolorowy deser. Jeszcze trzeba tylko wyjąć galaretkę z miski :) Ja włożyłam na chwilkę szklaną miskę z galaretką do gorącej wody, miskę obróciłam i galaretka ładnie odkleiła się od ścianek naczynia. Taką galaretkę kroimy jak torcik i zajadamy. SMACZNEGO.
Stopień trudności:  łatwe


1 komentarz:

  1. Super post! :-)

    Zapraszam na mojego bloga oraz Instagrama
    www.truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    www.instagram.com/truskawkowa_fiesta

    OdpowiedzUsuń