poniedziałek, 10 listopada 2014

Schab duszony w sosie cebulowym

Z poprzedniego dnia został mi z obiadu pieczony schab, postanowiłam go zrobić w sosie cebulowym, miałam również drożdżowe pampuchy które idealnie pasują do sosu. 

Co będzie potrzebne: 

- schab pieczony - 3 grube plastry
- przyprawy: pieprz czarny
- kostka rosołowa - 1 sztuka
- cebula - 2 sztuki
- śmietana kwaśna - 100 g
- olej do smażenia

Cebulę obieramy, kroimy w kosteczkę i podsmażamy na patelni na oleju.



Na patelnię do podsmażonej już cebuli wlewamy szklankę wody z rozpuszczoną kostką rosołową, doprowadzamy do wrzenia, zmniejszamy ogień. Wkładamy do tego trzy plastry schabu i dusimy na małym ogniu często przewracając kotlety. 



Jak sos troszkę odparuje dodajemy kwaśną śmietanę i dusimy całość jeszcze około 10 minut. Całość doprawiamy świeżo mielonym czarnym pieprzem.



Schab duszony w sosie cebulowym gotowy. Ja podałam go z pampuchem drożdżowym które bardzo lubię. SMACZNEGO.
Stopień trudności:  łatwe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz