czwartek, 3 października 2024

Koreczki z salami, oliwkami i papryką

 

Co będzie potrzebne: 

- salami w plastrach - u mnie mix trzy rodzaje - kilka plastrów
- oliwki - u mnie zielone (mogą być czarne) - kilka sztuk
- kolorowa papryka - u mnie żółta i pomarańczowa - po kawałku z każdego koloru
- wykałaczki

Na początek wyłożyłam sobie na deskę wszystkie produkty do wykonania koreczków. 
Żeby mieć je pod ręką w jednym miejscu.
Oliwki przekroiłam na pół, a papryki pokroiłam w mniejsze kawałki.



Na wykałaczkę nadziewamy połówki oliwek tak żeby wyglądały jak listki kwiatka, na samą górę zadziewamy plaster salami zwiniety w rulonik. Podobnie tworzymy koreczek z kolorowej papryki gdzie na górze tym razem dałam pokrojoną salami.
Wszystko ładnie układamy na talerzu. 
Koreczki bardzo ładnie prezentują się na stole, najlepiej smakują schłodzone. SMACZNEGO.
Stopień trudności: bardzo łatwe
Polecam również: Koreczki z mini mozzarelli, salami i listków bazylii



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz